nedjelja, 19. veljače 2017.

"Would you rather / beauty tag"



Snijeg pada kao lud pa je i moje raspoloženje palo sa njim tako da vam danas donosim jedan zanimljiv tag kako bih uljepšala koliko,toliko ovu dosadnu nedjelju.
Tag se zove ''Would you rather'' koji se temelji na beauty tematici i otkrit će vam neke detalje o meni koje do sada niste znali :) Pa da počnemo...

1.Da li bi radije izašla sa šminkom i sa neurednom kosom,ili sa urednom kosom bez šminke?
- Nije mi problem da izađem iz kuće u obje kombinacije haha. Dok sam bila mlađa i dok nisam našla dečka bilo mi je bitnije kako ću izaći dok je to sada puno manje. Gotovo je bilo nemoguće da me neko vidi bez bar malo šminke van kuće i smatram da je to bilo zbog manjka samopouzdanja.

2.Da li bi radije da nemaš obrve ili trepavice?
- Za mene je ovo lagano pitanje jer nosim šiške pa se moje obrve ni ne vide :D tako da bih radije da imam trepavice...

3.Da li bi radije nosila MC Hammer pantalone ili bajkerski šorts?
- Hmm MC Hammer pantalone ne mogu nikako da povežem sa sobom pa ću to izabrati :D

4.Da li bi radije izašla sa previše pudera ili previše rumenila?
- Uuuu ne znam šta je gore :D mislim da je lakše sa previše rumenila jer se možes opravdati da ti je vruće ali za puder nema opravdanja hahaha

5.Da li bi radije da imaš lošu boju kose ili losu frizuru?
-Radije bih da imam lošu boju kose jer je uvijek mogu nekako popraviti, dok lošu frizuru npr. za prekratko ošišane šiške moram čekati čitavu vječnost da narastu :P

6.Da li bi radije da ti neko uzme četkice za šminku ili maskaru?
- Nedostatak četkica mogu lakše da podnesem za razliku kada nemam maskaru ili kada mi se ona sasuši. Ljudi su se i prije šminkali bez četkica tako da mogu i ja ali maskara je maskara :D

7.Da li bi radije imala narandžasti ten ili lijep ten sa flekama?
- Radije bih imala lijep ten sa flekama jer je danas popularno sve ono što je naopako i nesvakidašnje.

I tako smo došli do kraja kada je ovaj tag u pitanju. Meni je bilo mnogo zanimljivo da odgovaram na ova pitanja jer su baš za zamisliti se i dobro skontati što odgovoriti. Nadam se da su vam se dopali moji odgovori :D Ukoliko želite još ovakvih postova javite mi u komentarima :D

Da li volite TAG postove ?
Da li bi vam odgovori bili slični mojima?

Broj komentara: 10:

  1. Drago mi je da sam saznala nesto vise o tebi 😊 Dopao mi se ovaj tag ❤️

    OdgovoriIzbriši
  2. Volim tagove jer je super nacin da bolje upoznamo nekog :) <3 Slicni su nam odgovori na pitanja :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. meni je mnogo zanimljivo raditi tagove i malo se odmoriti od silnih rezenzija u blogosvijetu :D hvala ti na komentaru :D

      Izbriši
  3. Odličan tag.
    I tvoji odgovori su više nego zanimljivi! :)
    Kathy's delight

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti Katarina :) Rado cu posjetiti tvoj blog i podrzati te u tvom radu :D

      Izbriši
  4. Odlicnoo :)
    Volim ovakve postove, vrlo su zanimljivi. samo tako nastavi <3
    http://beseenbepopular.com

    OdgovoriIzbriši
  5. Odličan tag draga!
    Volim ove tag postove,tako da sam uživala čitajući!

    Pratim te,ako možeš posjeti moj blog,i ako ti se svidi učlani se :)
    x Nancy's little corner x

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala Nancy :) i ja volim ovakve postove :D rado cu da posjetim tvoj blog :*

      Izbriši